четвъртък, 10 април 2014 г.

История с Пънч перфоратори

Искам да споделя една интересна и приятна история, която се случи с мен. Доста отдавна имам онлайн магазин. Това е доста актуално занимание към момента. Естествено този магазин си има и доста грижи около себе си. Не е както си мислят повечето хора – купуваш си един такъв магазин, качваш едни снимки на едни продукти и нещата тръгват от само себе си. Преди време започнах да продавам пънч перфоратори в онлайн магазина. Тъй като е доста динамично с продуктите – някои свършват, пристигат нови модели, вчера актуализирах предлагането на пънч перфоратори в сайта. Това ми беше напомнено от една клиентка, която си поръча такива перфоратори във връзка с осигуряването им за неин проект. Та покрай тази поръчка направих нови снимки на наличните продукти и ги качих в сайта. Днес, два дена след това, вече след работа ми звъни телефона и отсреща мъж иска да си поръча точно от тези продукти. Даже ме помоли да го направи по телефона, защото не му се занимавало да поръчва през сайта. Продиктува си адреса, името и телефонния си номер, отказа предложената му по-изгодна за него цена за доставка и си поръча пънч перфоратори по мое усмотрение, като модели и цени, т.е. не конкретизира модели и варианти от тях. Каза, че за него е важно да има децата да си играят. Тъй като това е доста приятно за мен, реших да го споделя с всички Вас. Такива клиенти и моменти от моята работа са своеобразна отплата за положените усилия. Също така споделям, че в моята практика около 99% от клиентите на онлайн магазина са изключително приятни хора. Има понякога и трудни моменти, но смея да твърдя, че и двете страни проявяват разум и търсят практичното решаване на проблема, когато има такъв. Използвам случая да благодаря на всички за конструктивното и разумно поведение. Пожелавам на всички повече приятни клиенти и приятни моменти на работното място!

Няма коментари:

Публикуване на коментар